rawe Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Hej. Jag köpte Animal Crossing igår, ja vet ja e efter, och har aldrig kört över wi-fi. Skulle vara tacksam om några lagde till mig i listan så vi kan köra. Nummer: 1418-1930-2582 Namn: Rawe Stad: Home Efter att ni lagt till mig, skriv in account namn, stad o nr i denna tråd. Tack och hej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria_92 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Lagt in dig, Lägg in mig ;) Namn. Maria Stad. Hell* code. 2406-0259-1532 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rawe Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Man tackar! Har också lagt till dig nu :) Nån mer? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maria_92 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Man tackar! Har också lagt till dig nu :) Nån mer? När öppnar du din stad? Har du msn ? Adda min isåfall :) [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kolapapperskung Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag skulle vilja lägga till dig, men jag fattar inte det där med Friendcodes x') Skulle ju vara kul, så kan någon av er kanske tala om hur man gör? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 (redigerat) addar dej nu adda mej med lägg in era frien codes på wfc.se Redigerat 15 December 2006 av data-typen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag skulle vilja lägga till dig, men jag fattar inte det där med Friendcodes x') Skulle ju vara kul, så kan någon av er kanske tala om hur man gör? :) asså friend codes är koder som man kan skriva in nån stans i spelet så att man kan träffa på andra personer . jag har inte själv ACWW men jag tror att det är så. I andra spel ska man iaf skriva in dem så kan man möta dem, t.ex. på mario kart... Alla har sin alldelles egna friend code. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kolapapperskung Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag skulle vilja lägga till dig, men jag fattar inte det där med Friendcodes x') Skulle ju vara kul, så kan någon av er kanske tala om hur man gör? :) Jo, så långt har jag fattat.. Men, felet är att jag har fattat allt, utom hur jag ska kunna koppla upp mig, då min DS absolut inte gillar vårt bredband o.o Det är trådlöst nätverk, så det är inte felet.. Har för mej att det var ngt om nån inställning, men det gjorde att internet krånglade, så nu vet jag inte hur jag ska göra :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 oj då ... men kan det vara så att ni har lösenord eller wep-key på ert bredband? då måste du skriva in den isåfall... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nabosi Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 adda mig på msn så kan vi bestäma tid. P.S jag har AR:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 namn:Raycool stad:Merlando FC:2792-4376-7267 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaEgg Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) :bah: Redigerat 8 Januari 2007 av NintendoDS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg