Pokemon haunter Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 det är inte skillat, det är otroligt!! :o inga fler kommentarer. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mast3rCod3r Skrivet 21 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2007 Hmm...skillad ''bil'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shaobi Skrivet 5 Juni 2019 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2019 Jag använder själv en XP-Pen Deco 02 ( 10"x5.63" Arbetsyta ) ritplatta och är ypperligt nöjd med den. Jag använde tidigare en small XP-Pen Star G430S Graphics Drawing Tablet under kortare tid och jag kände att jag absolut hade fördel av de sex ytterligare knapparna för kortkommando som finns på Deco 02 . Jag använder mest I photoshop CC, men har blivit så pass bra med det att jag knappt använder musen längre. Måste tillägga att jag älskar den och att det har förbättrat hur jag jobbar med bilderna I photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.