Gäst Youx Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 asså jag skulle vilja få gratis godis från internet och jag vet om en som heter gratisgodis men jag får inget aktiverings meddelande från dom! och jag har kontaktat dom å dom svarar inte. vet ni om nån liknade sida? så att man får godis ifall man varar medlemar å sånt Citera
Salzalada Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 Aktiveringsmejlet kan komma bland skräpposten, så kolla skräppost-mappen så kanske du hittar mejlet. Citera
Gäst Youx Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 Reden kollat där.. och det ska själva mail sidan är jätte bra jag får fram andra mail skit fort.. ifall du undrar är det googles mail Citera
Scarlet Skrivet 2 December 2006 Rapport Skrivet 2 December 2006 Dom kanske bara tar Hotmail... Fast det skulle vara... Dåligt :visslar: Citera
123spill Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Har aldrig hört att man kan få gratisgodis från internet? :bah: Iaf om dem inte skickar nåt mail eller svarar på dina andra så är du nog bort gömd eller så är det bara lurendrejeri :P Citera
Salzalada Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Jag använder Gmail på gratisgodis-sidan och det fungerar utmärkt. Undrar varför det inte fungerar för dig. :s 123spill, sidan vi pratar om är inte lurendrejeri. Jag har fått min första försändelse och är på god väg till min andra. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.