maaakus Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 Jag har hittat ett gratis mmorpg spel som är helt gratis! Spelet heter Rappelz och har faktiskt mycket bra grafik! Länken till den engelska sidan finns här: http://rappelz.gpotato.com/ Och länken till den "riktiga" japanska sida finns här: http://rappelz.com Måste få veta vad ni andra tycker! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 coolt spel , vad har den för antihack system? (laddar ner nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 coolt spel , vad har den för antihack system? (laddar ner nu). Vad menar du med antihack system? Om det hackar mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 åller på att ladda ner det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 mm, går ut på att göra massa quest och sådant! faktisk mycket roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Gammalt och tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) Sablar, dubbel inlägg :ph34r: Redigerat 4 December 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Darzak menar om det har nåt antifusk system som gör att man inte kan hacka(För det ska han väl göra, han hackade på CC också, jag minns det än darzak :angry: :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 gissar detta är ett rätt så stort onlinespel så jag tror iallafall att de har det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tandborste Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) låter lite intressant, tröttnade totalt på gpotatos tidigare spel FlyFF.. Redigerat 4 December 2006 av Tandborste Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 mm, enligt mig är det mycket bra grafik för att vara ett gratis spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Kan nån posta en screenshot från spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.