Nogger Mint Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Bäst av dom jag har testat är GIMP och Photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 I stort sett alla program som kan hantera bild och text samtidigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 det behöver bara kunna hantera det ena, plus att man måste kunna spara filen med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Paint går men det blir INTE särskilt snyggt.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 det jag använder är paint shop pro 7 (har inte fixat nya versionen) och photoshop.. men om jag inte har de tar jag paint.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Man kan göra det med Fireworks. Senaste vertionen heter Fireworks MX 2004. jag fattar inte nåt på fireworksjag fattar inget på fireworks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Gör mina i antingen Paint eller I-draw3, ett ryskt program men det mesta är översatt till engelska. Fruktansvärt bra, enda problemet är att man inte kan skriva ut det. Filerna går att öppna i både Paint och I-draw3, så jag gör dem i I-draw3 och finslipar smått i Paint om det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.