tbbe Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 hej jag ville fråga villka spel jag skulle kunna önska mej på julafton..Åldersgräns:12-16? :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Star Wars Knights of the old Republic är från 12 år och svinkul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Forza Motorsport är ett grymt spel, San Andreas likaså. Jag vet dock inte vad det är för åldersgräns på de spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 san andreas är det 18 års gräns och tony hawk spel tycker jag är kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Håller med Totorio om att Tony Hawk spelen är roliga. Men även så diggar åtminstånde jag Dead or Alive 2-3. Dom är inte så jättedyra ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 typ deder or alive2 och 3å4 men fyran har ja inte spelat.köp inte första de suger. å tonyhawks e kul :D å burnout2 och midnaght club3 (dom e roliga) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 köp Half-Life 2 precis lika kul som på datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Just Cause.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Need For Speed: Most Wanted, skall du så klart köpa om du inte redan har det. Spelet är en rolig utmaning och har bra spelkänsla. Det rekommenderas! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg