Gäst Mega93 Skrivet 2 December 2006 Rapport Dela Skrivet 2 December 2006 (redigerat) Som sagt, att få upp admin menyn ingame fungerar endast då jag e i LAN. Över internet står det bara att jag inte har rättigheter till det. [EDIT] Problem löst.... Började bara fungera helt plötsligt. Redigerat 29 December 2006 av Mega93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 har du lagt till dig som admin då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Problem löst.... Började bara fungera helt plötsligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiZx Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag behöver hjälp med att skriva in bind key jag har glömt vilken det var ex bind mouse3 *admin menyn* ^ ||-det komandot vet jag inte glömde det har inte kört på ett tag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Skriv bara @menu i chatten så kommer admin menyn upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiZx Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Skriv bara @menu i chatten så kommer admin menyn upp. ok thx men altså jag fattar inte vad jag ska skriva när jag ska lägga till mig själv som admin <_< :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg