B-Ball-Player Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Hej jag har precis vunnit Dairus på canyon racet och det vanliga och när man vann han så stod det att hans audi bil var upplåst men när jag kollar i bil affären så finns den inte där? Citera
Backstab Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 Hej jag har precis vunnit Dairus på canyon racet och det vanliga och när man vann han så stod det att hans audi bil var upplåst men när jag kollar i bil affären så finns den inte där? och vad vill du ha sagt? Citera
B-Ball-Player Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Skrivet 22 December 2006 Hej jag har precis vunnit Dairus på canyon racet och det vanliga och när man vann han så stod det att hans audi bil var upplåst men när jag kollar i bil affären så finns den inte där? jag har vunnit darius och när jag vann han så stog det att man hadde vunnit hans bil okej...... VART FINNS DEN Citera
Backstab Skrivet 22 December 2006 Rapport Skrivet 22 December 2006 Ja vet inte har inte det spelet (än). Men kolla typ i garage lr nått kankse :P Citera
Gäst Beldur Skrivet 22 December 2006 Rapport Skrivet 22 December 2006 Hoppad du inte får den! Moahahahah! ne men seriöst kolla i garage Citera
mulle 9 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 vilken bil ska man använda för att klara darius enklast i både city och canyon?? svara så fort ni kan snälla! Citera
Flatout_2 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 atså när man låst upp nåns bil finns den i safe house på car select Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.