PokemonSilver Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Jag har ett problem med mitt Pokemon spel. Jag har Pokemon Silver (på Engelska Silver Version) på Game Boy Advace SP. Jo det är så att när jag har klarat det sjunde gymmet (i staden Mahogany Town) så ska man gå ut ur den (på höger sida) då möter man några tränare som jag klarar hur lätt som helst. Sen så går man in i en grotta (den heter Ice Path Ahead tror jag) så först är det en liten is som man lätt glider förbi. Men sen vid den andra isen kommer mitt stora problem. Jag kommer inte in i den lilla öppningen. Det är ju en sten på vardera sidan om öppningen och det går ej att komma in där. Jag har provat hela min familj har provat jätte mycket men det går ej. Så det måste vara nån sak som tar bort stenarna fast det kan inte jag ha hittat än. Hjälp mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 har gjort det det är ganska avancerat men man ska ej flytta något testa att tänka bakifrån. annars är det bara att gneta på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonSilver Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 o tack för hjälpen. Man ska kanse flytta dit nån sten så att man glider på den och i i öppningen. Aja tack för hkälprn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 fel forum.. det här ska vara i gameboy forumet, inte i gameboy advance forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonSilver Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 nee rätt eftersom jag snackar om game boy advace SP. Och på game boy advace foruet under står det game bou advace SP också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 fel forum.. det här ska vara i gameboy forumet, inte i gameboy advance forumet. sluta leka allas pappa! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Pokemon Silver är till Game Boy, inte Game Boy Advance. *flyttar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonSilver Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Men nej fatta. Jag har Pokemon Silver till Game Boy Advance SP. Och om man kollar vad forumet heter så heter det Game Boy Advance. men under där står också att Game Boy Advace SP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 ett skämt elelr vad? pokemon!? väx upp grabbar. MOGET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 ett skämt elelr vad? pokemon!? väx upp grabbar. MOGET! 1. Nej, det är inte ett skämt.2. Pokemon är ju skoj. Låt folk göra som de vill. Var inte så fördomsfull. 3. Varför ska vi växa upp? Det är ju skojigare att vara barnslig. 4. Jag är inte en kille. Återigen, var inte så fördomsfull. 5. Du spammar och är allmänt otrevlig. Andas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 ett skämt elelr vad? pokemon!? väx upp grabbar. MOGET! shiit, tjejen, ta de lungt... men saken är att pokemon är ute nu för tiden :o:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag har ett problem med mitt Pokemon spel. Jag har Pokemon Silver (på Engelska Silver Version) på Game Boy Advace SP. Jo det är så att när jag har klarat det sjunde gymmet (i staden Mahogany Town) så ska man gå ut ur den (på höger sida) då möter man några tränare som jag klarar hur lätt som helst. Sen så går man in i en grotta (den heter Ice Path Ahead tror jag) så först är det en liten is som man lätt glider förbi. Men sen vid den andra isen kommer mitt stora problem. Jag kommer inte in i den lilla öppningen. Det är ju en sten på vardera sidan om öppningen och det går ej att komma in där. Jag har provat hela min familj har provat jätte mycket men det går ej. Så det måste vara nån sak som tar bort stenarna fast det kan inte jag ha hittat än. Hjälp mig. kommer inte ihåg exakt hur man ska gå men jag tror att det är:vänster, upp, höger, ner, vänster, upp, vänster, ner, höger, upp, höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg