TheCheater Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Hej eddie här och jag har så svårt att bestämma vilka/vilket spel jag ska köpa till jul. Gärna för xbox men skriv vilka spel ni tycker är roliga för jag kan bara inte välja. En fråga: roligast Fifa 06, Fifa 07 SHOO :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rivers Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 tja du, ingen lätt fråga. Det beror helt på vad för sorts spel du gillar. Ang FIFA så beror det mestadels på vilken konsol du vill spela spelet på. FIFA06 är enligt mig ett av de bästa FIFA spelen på PC. FIFA 07 är riktigt snyggt på Xbox360. Den enda "större" skillnaden är att FIFA07 har Glenn Hysén och Henrik Strömblad som kommentatorer. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SizMoLaseR Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 ja tkr att Need for speed e kul:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Oki ska kanske köpa Fifa07 till xbox. OBS! ska köpa en PSP lite senare :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Vad gillar du för slags spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 7 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Hmm ja racing, GTA, Sport... <_< <_< <_< <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 XBOX 360? Eller XBOX? Hursomhelst någon NBAspel, dom är skitkassa.. men kan vara roliga att ha. :P offtopic, men jag måste bara få skratta åt mig själv: hahaahhahahahahaahahhahaahhahahahahaahahhahaahhahahahahaahah hahaahhahahahahaahahvhahaahhahahahahaahahhahaahhahahahahaahah hahaahhahahahahaahahhahaahhahahahahaahahhahaahhahahahahaahah hahaahhahahahahaahahhahaahhahahahahaahahhahaahhahahahahaahah hahaahhahahahahaahahhahaahhahahahahaahahhahaahhahahahahaahah Fääärdig! *du har inte sätt någonting* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 @Helgon, detta forumet handlar om vanligt Xbox. ._. Btw, köp INTE NHL 07. Kassaste NHL jag någonsin spelat. Om du ska ha något NHL så ska du köpa 06. :) Om du gillar GTA så ska du köpa The Godfather. Är som GTA fast allt utspelar sig på 1930-talet i Italien när alla maffiafamiljerna styrde landet. Riktigt kul spel. (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 @Helgon, detta forumet handlar om vanligt Xbox. ._. Btw, köp INTE NHL 07. Kassaste NHL jag någonsin spelat. Om du ska ha något NHL så ska du köpa 06. :) Om du gillar GTA så ska du köpa The Godfather. Är som GTA fast allt utspelar sig på 1930-talet i Italien när alla maffiafamiljerna styrde landet. Riktigt kul spel. (: NHL 06 är ett klart plus kan jag hålla med om. "Snygg räddning av Eshe!" "Foppa tar sig in den klassiska köksvägen!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Just Cause..eller Call of Duty 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Need For Speed: Most Wanted, skall du så klart köpa om du inte redan har det. Spelet är en rolig utmaning och har bra spelkänsla, om du vill lira fotboll, köp FIFA Street. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Om du tycker sportspel är roligt och samtidigt gillar skate så kan du alltid skaffa Tony Hawk Projekt 8. Jag prövade det hos en kompis och det var oslagbart! Fick dessutom höga betyg av iPlay.. Länk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg