groudon Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 hur får man en shiny och hur får man regi bröderna snälla hjälp :unsure: :( :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Shiny möter man var som helst,en vanlig pokemon kan vara dhiny,men det är mycket tur. Reggina! Nu kan vi låta tråden sjunka när jag svarat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Shiny möter man var som helst,en vanlig pokemon kan vara dhiny,men det är mycket tur. Reggina! Nu kan vi låta tråden sjunka när jag svarat! hur man gör för att få dom på emerald :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Samma som på R/S väl...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stål Link Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 nej det är nya "kåder" tyvär komer jag inte i håg dom:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 PÅ REGISTEEL ska du göra fly på mitten. på regirock ska du gå där var prickarna är. sen ska du ta två steg åt höger och sen två steg åt vänster. sen ska du göra strenght. på regiice ska du gå till prickarna. tryck på de. vänta 2 min. sen trycker du a igen. då kan du möta regiice! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Det fins en hel tråd om regisarna ju. Den är till och med klistrad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Klicka där jag skrev reggina i inläget.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg