Oske Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Vad tycker ni om att gänget Groove st families sviker CJ? <_< Jag hatar det .. , det fulaste är att dom Ryder och Big Smoke sviker CJ så himmla tidigt i spelet <_< Isånnafall skulle dom ha svikit Cj typ vid 50.00 % av spelet Skriv på.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 3 December 2006 Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 mm jag tycker att ghetto livet är för kort i spelet ,ganska dåligt att dom sviker cj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2006 Varför kan inte alla världar vara ghetto? man blir så förbannadasså ... :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Det hade blivit lite konstigt ifall alla städer va ghetto. Fast man kunde väll ha gjort hela los santos ghetto i alla fall och snålat lite på landsbygden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Okej då , kanske inte alla städer ska vara Ghetto men typ en del av varje stad kan vara det typ <_< :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 mm ta las venturas t.e.x bara snobb och överklass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 mm ta las venturas t.e.x bara snobb och överklass <_< Har tråkigt , titta in bilden .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 hehe lol :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Vad tycker ni om att gänget Groove st families sviker CJ? <_< Jag hatar det .. , det fulaste är att dom Ryder och Big Smoke sviker CJ så himmla tidigt i spelet <_< Isånnafall skulle dom ha svikit Cj typ vid 50.00 % av spelet Skriv på.... Cj Kommer att döda Ryder i en bana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 och big smoke på sista story uppdraget :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 ditt har jag inte kommit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 ok då vet vi det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg