Outsider Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Jag går in på hemsidan och trycker på download sen händer ingenting,man ska få upp en ruta där det står: Do you want to install this software". Men det kommer ingenting,det står bara still liksom. Är det någon som vet varför detta händer? Citera
LillBerra Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Tror du måste vänta tills det kommer upp en liten meny uppe där det står "Installera Active X kontrollen", sen klickar du på menyn och väljer installera. sen så ska det fungera. Citera
Outsider Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Skrivet 3 December 2006 Den kommer inte heller upp,efter att jag har tryckt så händer det alltså inget.Det står bara still,men tack för att du försöte iaf :) Någon annan som har en aning om vad som kan vara fel? Citera
KalphiteQ Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Den kommer inte heller upp,efter att jag har tryckt så händer det alltså inget.Det står bara still,men tack för att du försöte iaf :) Någon annan som har en aning om vad som kan vara fel? pröva med ie6 om du har firefox eller tvärtom Citera
System Skrivet 3 December 2006 Rapport Skrivet 3 December 2006 Jag kanske kan hjälpa dig, men vilken sida laddar du ner från? Citera
Outsider Skrivet 3 December 2006 Författare Rapport Skrivet 3 December 2006 Jag laddar ner härifrån: http://www.adobe.com/shockwave/download/do...=ShockwaveFlash kalphiteQ: Jag använder IE6. Citera
lövet_91 Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 Det är nog för att du har ett begränsat datorkonto, då kan man inte installera sådana saker Citera
Outsider Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Skrivet 4 December 2006 vad menar du med begränsat datorkonto? Citera
lövet_91 Skrivet 4 December 2006 Rapport Skrivet 4 December 2006 man kan ha adminsitratörkonto och begränsat konto på datorn. om dina föräldrar har ett konto på datorn har de troligen administratör och du begränsat. Citera
Outsider Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Skrivet 4 December 2006 Aha,men jag är administratör. Jag har en egen dator och ett enda konto. Så det beror inte på det tyvärr. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.