Hoppa till innehåll

Psp Bäst?


TheCheater
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst Shuriken

Jag har båda btw innan jag börjar ;)

 

PSP använder jag inte så mycket till spel. Det finns ju spel som GTA å andra sidan men men. Främst så ser jag film på den. Grafiken är ju bättre. Nästan allt är bättre :P

 

Fast DS kanske har lite mer spel :)

 

Vill du bara köra spel tror jag inte PSP är konsolen för dig. Vill du däremot lyssna på musik och se på film så är det ett självklart köp ...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bf2-nörden-Niclas

Jag spelar GTA och när jag har tråkigt Soduko. Sen tittar jag på filmer, bilder, lyssnar på musik och surfar på nätet på psp:n. Har även lagt in windows vista på den. Det är skitmånga minispel och länkar som ingick! Windows Vista är gratis till psp:n.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur kan man trötna på ett ds ja har de inte själv men skulle järna vilja ha de eju ba å flasha de

senn har du tilgång till alla spel som finns vist grafiken eju sämre men om du vill ha en konsoll att bara spela på så är ju ds det klar valet (tycker ja)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Okej alla glömmer ofta att svara på postade inlägg som ligger på andra sidan.

Men nu skriver jag igen och hoppas att någon vet en hemsida där man kan kolla priser

om man lämnar tillbaks sin DS.

Ska köpa en PSP till våren men vet inte hur mycket jag får för min DS eftersom det har kommit en DSlite.

Hoppas någon kan hjälpa mig nu eftersom jag tänkt ut detta enda sen i höstas.

Vore snällt om, ja jag har redan skrivit det.

SHOO <_< <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Pcplayer

Vart kan man köpa t.e.x filmer te PsPn ?

 

Och då kan man väl lika gärna se det på dvd?..

 

Och om man ska sufra på nätet på pspn , hur mycket kostar det ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...