TheCheater Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Hej eddan här och jag ska lämna tillbaks min DS + spel men vilken sida kan man se hur mycket man får????????????????????????? :cry: :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Är du dum!?!? Ska du lämna tillbaka ett DS? Du är en skam för Nintendo! :P men nej jag vet inte vars och jag vill inte veta --- LÄMNA ALDRIG TILLBAKA EN NINTENDO KONSOL! "Always have faith in Nintendo!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 mm :) men jag vet inte vart det skulle gå och lämna tillbaka en konsol och spel och få pengar? :/ det går väl typ att byta 2 spel mot ett nytt på Tradition Games (lr vad den nu heter). Men annars vet jag inte om man kan byta mot pengar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skate_1986 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Kan bara instämma med föregående skribent. Vem f-n är så pantad att man vill byta sitt DS, mot pengar eller någonting annat. För det första; -Det finns inte många som vill ha ett begagnat Ds. -Du får typ ingenting för det om det skulle finnas någon vettig köpare. (för att så fort du tar ut någon elektrisk pryl från någon som helst affär så tappar den direkt 5-10% av värdet, och efter 2 månader så är den helt värdelös) Du frågade om vem som kan byta Ds mot kontanter. Finns inte så många butiker men ett tips Tvspelsbörsen kan köpa den om den inte är i allt för dåligt skick.pris c:a 1000 eller knappt det. Fast ett tips, elskrothandlaren kanske vill ha den för en spottstyver om du plockar i sär den och kommer med endast kretskortet. :lol: :lol: . Eller så annonsera den på Blocket, gulasidorna, någon lokaltidning eller någon annan större auktionssajt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 detta låter vrickat tycker jag, men annars kan man sälja det till spelbutiken.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 sälj den till GAME och få aslite för den! det förtjänar det du för att du vill verkligen sälja den! :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg