FreeZtyle Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) Är det någon här som går eller har gått på pingis? Själv tänker jag nog börja. Och är det någon som har varit med i Bästa 4:an? Jag var med för 2 år sen. Min klass kom 7:a i Blekinge. Redigerat 4 December 2006 av Gorillaz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Är det någon här som går eller har gått på pingis? Själv tänker jag nog börja. Och är det någon som har varit med i Bästa 4:an? Jag var med för 2 år sen. Min klass kom 7:a i Blekinge. jajamen är den bästa genom föreningen :) ingen ngnstans har besegra mig 8jo kanske vunnit men inte vunnit hela cupen altså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Nej spelar inte pingis. Bara på rasterna i skolan. Men det är faktiskt en j*vligt rolig sport. Inte att titta på (eller ibland) men att spela :) Hade tänkt att börja på pingis förut men det blev aldrig nånting av det... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag har spelat pingis. Det var ganska kul,varför jag slutade minns jag inte. Jag kör ibland på rasterna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 (redigerat) jag och en annan slog va om vilken som skulle vinna jag slog vad 1 krona på mig (och han 1 krona på sej själv) gissa vem som vann - JAG :) lätt match, det stog (vi körde till 15 poäng) 14-7 till mig och då gjorde han på ngt konstigt vis en dålig boll (fast bra till mig9 jag var bredd att skjuta sköt en värsta smärch och den gick på borden på personen och på fönsteret :S in till där städerskana håller hus :S edit: och man hörde ahhh :) Redigerat 4 December 2006 av Leekspin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Några nior i min skola spelade en pingis match om 150kr :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 tycker synd om den som förlora 150 kr :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Jaa, själv skulle jag aldrig göra det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Min pappa har varit jätteduktig på pingis, han vill att jag också ska börja lira.. men tyvärr.. det är för mycket tennissmash i min arm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 helgon? hur gammal e dU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Själv så spelar jag bara pingis på rasterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 (redigerat) Spelade, längesen KLassar mig som ganska bra Spelar nu väldigt mycket på rasterna, måndag tisdag ungeför 1 o en halv timma pingis på lunchrast Redigerat 11 December 2006 av Chip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.