Oske Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Jag fattar inte hur man ska klara uppdraget Back To School i SF :( Det sista det heter "City sticking"... Du ska köra från anda halvan till den andra på 1.20 min <_< Hur gjorde du? Tacksam för svar Skriv på bara ..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 det räcker med under 1:40 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 4 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 det räcker med under 1:40 Kan du säga hur man gör? , eller en bra snabb väg till målet och tillbaka <_< TEAM AMERICA , hur klarade du det? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 när du kommit till den första checkpointen så svänger du höger och följer rak sträckan till hamnen och sväng höger där,testa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kewla13 Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 andvänd dodo fusket kan det inte men de finns nog här på sidan:P:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 serven pajar ju om du sparar med fusk :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag fattar inte hur man ska klara uppdraget Back To School i SF :( Det sista det heter "City sticking"... Du ska köra från anda halvan till den andra på 1.20 min <_< Hur gjorde du? Tacksam för svar Skriv på bara ..... änvänd fusk som Flygande bilar eller nåt så kommer att du få guld i direkten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 men orka fuska då pajar ju serven :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 http://i11.tinypic.com/47byady.jpg[/img Följ den röda vägen utmarkerad. Jag körde den vägen iaf och klarade skolan. Hoppas att den hjälper. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 http://i11.tinypic.com/47byady.jpg[/img det finns ju ingen sida som heter så,kan du lägga upp bilden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg