Gäst Helgon Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 antagligen men jag ångrar ingenting det var ett skitkul spel. Dessutom kollade man oftast på tv och lvlade skills samtidigt så utöver dom 5 timmarna kollade jag inte nått på tv. flesta skills var bara o klicka på så det gick ju bra :. Det jag ångrar mest är att när jag slutade gav jag bort mina 12 santa hats och 3 masks I rs2 :S det svider ofta när man tänker på hur korkat det var., Jaja, gjort är gjort. Jag är hemma idag ska nog g33ka maple upp i lvl 20 så jag kan använda massa nya kläder och vapen ._.
darzak Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 när du säger g33kat menar du hackat? isåfall så levlar du skit segt ju !!! jag tar 3 levlar på typ 2 timmar.... men det kanske e därför jag är warrior men till topic hatation är du verkligen 18år??? jag kanske köper jag addar dig på msn.
Hatation Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Skrivet 6 December 2006 trodde g33kat stod för typ nördat. ne jag har inte fuskat nått den är helt legit som dom kallar det och ja jag är 18.
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 när du säger g33kat menar du hackat? isåfall så levlar du skit segt ju !!! jag tar 3 levlar på typ 2 timmar.... men det kanske e därför jag är warrior men till topic hatation är du verkligen 18år??? jag kanske köper jag addar dig på msn. G33kat står för nördat, inte hackat. Jag tar 1 lvl på kanske två timmar, så ja.. jag kanske lvlar segt.
yoadee Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 men sån scam varför har du täckt över en massa lvlar??scammer total lvl 280-289 sönder scamming din såkallade andra bild som också e fejkad med errhm en såkallad puprple mask som du ritat i paint som inte ens finns är bättre
paragonX9 Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 jag addar din [email protected] för det är det ända jag använder sry men jag kan ge 2000kr för gubben på lvl94 elr vad det nu va
Hatation Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Skrivet 10 December 2006 för det första täcker man över lvls för att inte folk ska kunna räkna ut vad gubben heter. För det andra vilken purplplpleeel mahsk eller vad du skrev. Jag har även några andra gubbar en med 77 mining och lite saker ni kan köpa billigt. typ 200-300 kr.
Hatation Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Skrivet 16 December 2006 den gubben jag pratade om nyss har även mer skills än bara 77 mining tex 68 smithing typ 50 crafting och massa mer skills
Rekommendera inlägg