lakris Skrivet 4 December 2006 Rapport Dela Skrivet 4 December 2006 Hejsan. jag gör en ny tråd för jag har inte sett en tidigare diskussion om detta innan, men jag håller faktist på att göra en karta lite i Blue hell. har hittat ca 20 intresannta saker, som liten bit av städer, Ikoner, vapen, hus o annat, Är det någon som skulle vara intereserad av detta arbetet? Glömde säga att spelet jag snackar om är Grand theft auto San andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 kan du lägga upp kartan på dena sidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Hejsan. jag gör en ny tråd för jag har inte sett en tidigare diskussion om detta innan, men jag håller faktist på att göra en karta lite i Blue hell. har hittat ca 20 intresannta saker, som liten bit av städer, Ikoner, vapen, hus o annat, Är det någon som skulle vara intereserad av detta arbetet? Glömde säga att spelet jag snackar om är Grand theft auto San andreas jag skulle görna vara intreserad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 jag fattar inte har du gjort en karta eller ska du göra en? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) kan du lägga upp kartan på dena sidan? ja det kan jag göra. men den är inte klar och jag har nog en del kvar, sen ska jag göra den finare och sånt, har även skrivit ett dokument vad ikonerna betyder på kartan. EDIT: jag håller på med kartan. kanske ngn seriös vill vara med i projektet. i sånna fall kan ni ju skicka ett pm, Redigerat 5 December 2006 av lakris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 ok nu fattar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTA_kung Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Hejsan. jag gör en ny tråd för jag har inte sett en tidigare diskussion om detta innan, men jag håller faktist på att göra en karta lite i Blue hell. har hittat ca 20 intresannta saker, som liten bit av städer, Ikoner, vapen, hus o annat, Är det någon som skulle vara intereserad av detta arbetet? Glömde säga att spelet jag snackar om är Grand theft auto San andreas Jag vill gärna vara med jag vet själv några intressanta saker adda min msn adress: [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 vad kan man göra i blue hell då,mer än att ramla igenom marken och spawnas på konstiga platser? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag har hittat en jävligt cool grej, Fast det är inte i blue hell utan i black Town. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 En liten ''guide'' för er som är runtom L.S. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Hur kommer man in i Blue hell? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 En liten ''guide'' för er som är runtom L.S. f*n vaH krånglig. Jag fatta ingenting. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg