WASD Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag har sätt Mages med dagger & min kompis säger att dom kan ha dagger & svärd, men daggers blir röda för mig? Hur gör jag för att kunna använda daggers? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 du måste gå till en weapon master tror det är gnome weapon mastern i IF du ska gå till om du vill lära dig dagger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 jag är Undead mage, vart ska jag gå då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 (redigerat) finns en weapon master i orgrimmar som man kan lära sig använda daggers m.m fasst jag kan inte säga exakt vart han är (i närheten där man joinar warsong gulch är han iallafall) Redigerat 5 December 2006 av darkdevil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 mages kan inte använda svärd =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 mages kan inte använda svärd =) nej fasst nu är det daggers han pratar om =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Mages kan visst använda svärd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 hittade han man lärde sig använda dagger hos men hur får man svärd? Och finns det nått annat som mage kan lära sig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaseThown Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Mage kan lära sig svärd i UC tror jag inte säker dock... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 mages kan lära sig: Staves, Wands, Daggers, Swords Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Prata med en vakt i tex Undercity och fråga efter Weapon Master. Han säger då vart han finns. När du kommer till Weapon Master finns det ett altenativ som visar på vilka andra ställen du kan lära dig nya Weapon Skills. Vet inte exakt hur det är för Horde, men för Alliance är det 3 weapon masters i tre städer (Darnassus, Ironforge och Stormwind) som lär en olika saker. Det borde vara samma för Horde, fast i Undercity, Ogrimmar och Thunderbluff. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg