Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Ok, men ska jag ha Swords Dance? :)
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Ok, typ: EQ Swords Dance Rock Slide Brick Break :)
Pokemon haunter Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 ta bort rock slide! ta aerial ace, efter som aerial ace är bra mot grass, men de är inte rock slide, inte mot alla grass, dessutom så kan inte flyg pokemonen göra så mkt skada eftersom sandslash är ground type.
agiyr Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Ska han ha den på lv.100 så förbättras battle towers pokemon,om han har den på 70 blir motståndarna bättre,så man måste ha bra moveset,men jag tycker ändå att han ska byta till en fiire type pokemon om någon har en gräs typ!
HotShot Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Eller så kan du skippa sword dance om du har en scizor med baton pass i ditt lag. Då kan du använda sword dance p åscizorn och sean baton passa den till din sandslash. Som sedan är redo för att sweepa.
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 Men jag ska inte använda Sansdslash i Battle Tower....
Pokemon haunter Skrivet 6 December 2006 Rapport Skrivet 6 December 2006 Gör såhär, attacker: Aerial Ace Slash(hög critical hit-ratio!) eller Swords dance Brick Break EQ Men jag döredrar Slash istället för Swords dance, för de ska funka bra mot dragon pokémon också. Om du tränar din sandslash till LV 65 och högre så klår du elitfyran med lite tur så behöver du inte använda någon items från väskan. tro mig, detta gjorde jag med min sandslash.
Rekommendera inlägg