har du advance lr sp?
jag har sp
sp äger
:)
har du advance lr sp?
jag har sp
sp äger
Har också sp polarn! B) och a link to the past
Jag har också sp.Och spelen Golden Sun,Pokemon ruby och sapphire,DBZ the legacy of goku II,MF,Kriby!
Jag har advance med spelen: sonic Advance, de två tornen, a link to de past, wario ware inc, golden sun, kirby nightmare in dreamland. advancewars 2 och final fantasy.
Ska snart på golden sun 2
advance!
sp äger. mina spel jag har är a link to the past och det där multiplayer spelet som följer med :lol:
Jag har både Advance och SPhar du advance lr sp?
jag har sp
sp äger
mina spel är:
Goldensun
PKMN Ruby
Kurukurukururin
Yu Gi Ho Dice-Monster
Goldensun Lost Age
jag har advance, jag tycker att den är snyggare än sp, men sp har ju eget inbyggt lyse så om jag fick välja skulle det nog bli sp, men nu har jag redan ett advance så jag får vänta tills det går sönder eller nåt.
Jag har en tidning som dom gjorde om Advance så att det var inbyggt lyse.jag har advance, jag tycker att den är snyggare än sp, men sp har ju eget inbyggt lyse så om jag fick välja skulle det nog bli sp, men nu har jag redan ett advance så jag får vänta tills det går sönder eller nåt.
Det kostar 595:- adressen är http://www.gametech.se/ dom har inte byggt färdigt sidan än men titta själv.
Jag har också a link to the past, men jag känner ingen annan som har det så jag kan bara spela singel :(sp äger. mina spel jag har är a link to the past och det där multiplayer spelet som följer med :lol:
Har vanliga gba, tänker inte köpa sp om det inte kommer ut speciella spel till det...
Har spelen: pkmn ruby, Golden sun 1/2, Zelda a link to the past, Doom 2, Legacy of goku 1/2, Final Fantasy Tactics Advance, Mario kart Super Circuit, Super mario advance 1, har fler tror jag men kommer inte på.... Har tonvis med gbc/gb spel oxå
jag har sp fick det 27/5. sen har jag pokemon ruby,harry potter 2,the sims bustin out och mario kart cirut eller vad det heter
SP självklart. jag läste ett roligt skämt i en tidning. man fick se en bild på en kille och en tjej i sängen och killen spelar sp och det står: second best thing to do at night. hahahahaha den är så bra=) de e säkert ingen som fatar :D :D :D :D :D :D
jo,ja fattar <_<SP självklart. jag läste ett roligt skämt i en tidning. man fick se en bild på en kille och en tjej i sängen och killen spelar sp och det står: second best thing to do at night. hahahahaha den är så bra=) de e säkert ingen som fatar :D :D :D :D :D :D
Advance.
Har Super Mario Advance 1 och 2
Pókémon Sapphire
A Link to the past+ Four swords. Hahaha jag ska spöa brosan i Four swords.
Jag har Advance.
Men vad är det egentligen för skillnad på sp och advance om jag får fråga?
Jag menar tv-spel som tv-spel...
sp ahr inbyggd lampa och det är smidigare!
Jag har okså sp....väger bara 650 gram!!!
Fasst är jätte oskön att hålla i
jag har Sp och spelen pkmn rubin, kirby nightmare in dreamland, bomberman, mario cart, mario advanse och zelda a link to the past men givetvist ingen att köra multiplayer med efter som jag har klarat/tröttnat på alla spel, min bästa kompis fyller år den 24/2 och ska få ett advance då man han ska köpa pokemon rubin före så jag måste vänta
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in