0013.tycker du den e oskön att hålla i?
och iså fall varför är den det?
0013.tycker du den e oskön att hålla i?
jag har advance men syrran köpte en sån där flood lights så jag har ljus ändå;)
mina spel e: golden sun 1,2, sonic advance, advance wars 2, mario cart, super mario 2, atlantis, pokemon silver, guld och kristal, spyro, star wars episode II och några andra
Mina spel är:
Pokemon Sapphire!!
Lego football mania!!
Sen har jag nio gbc spel(hade gbc först)
gameboy Advance
Jag läste också det i gameplay :DSP självklart. jag läste ett roligt skämt i en tidning. man fick se en bild på en kille och en tjej i sängen och killen spelar sp och det står: second best thing to do at night. hahahahaha den är så bra=) de e säkert ingen som fatar :D :D :D :D :D :D
Ett advance är skönare att hålla i, men det är synd att den inte har lyse :(
jag har advance
jag vann det på en rit-tävling i sälen man skaulle rita den snyggaste skidan eller snowboarden som man kunde önska sig!!! jag ritade musse pigg som håller i en öl-flaska och säger "öppna,drick,hick!" och så vann jag den (en vit) och ett spel: tony hawks pro skater 3 så det e min lila historia om när jag fick min gb advance
hihi :D
SP i silver. Fick det som påsk-present förra året.
Den är som GB och GBC. Helt oskön. Knapparna ska sitta på sidan tycker jag.0013.tycker du den e oskön att hålla i?
jag har sp det är skönt att hålla i tycker jag
jag har gameboy advance :( :) :angry: men spel är :golden sun,golden sun 2,lord off the ring ,street fhigter 2 alpha,spyrro 2, yu-gi-oh, mario kart beybalde v force
jag har gameboy advance!! skulle vilja ha en sp...
sp
Jag har SP :D
Men inte så många spel!!
jag har sp! :D
jag har GBA. är sp bätre, mycket bätre eller är det i en annan dimition en GBA.
GBA (suck, vill ha SP...)
gbasp e bäst! mycket smidigare med ljuset en flood lights på gba! jag har minst 10-15 spel till gba! fast vissa e ju soppiga såklart, och vissa e även till gbc och sngb (super nintendo game boy ele vad den heter)!
funkar GBA spel till sp?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in