HotShot Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Google it. Väldigt enkel att använda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 men är de lätta att använda??? action replay. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 har du en då Hotshot :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Lillebrossan har en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 vart köpte ni den då sej sej (vill ha en):wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 det finns faktiskt ett annat sätt att få mew på emerald utan de där sjö kortet fast då behöver man en gameshark och en warp kod (det var så jag fick mew, Ho-oh, Lugia och Deoxys på emerald) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 det finns faktiskt ett annat sätt att få mew på emerald utan de där sjö kortet fast då behöver man en gameshark och en warp kod (det var så jag fick mew, Ho-oh, Lugia och Deoxys på emerald) Men det är typ samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Old sea map skaffas på ett "ärligt" sätt som man kan få utan fusk.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 ja jag vet de men då måste man ju göra nåt cpet med den där adaptern man får när man köper fire redd eller leaf green. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 ja jag vet de men då måste man ju göra nåt cpet med den där adaptern man får när man köper fire redd eller leaf green. vad då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 ja jag vet de men då måste man ju göra nåt cpet med den där adaptern man får när man köper fire redd eller leaf green. Don´t working.Sluta gräva upp gamla trådar!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 skaffa AR då kan du fuska dig till den ;P ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg