fuskis205 Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Jag har klarat ut: Pokemon gul :) Pokemon blå Pokemon gul Pokemon guld Pokemon silver :gitarr: Pokemon crystal Pokemon Ruby :kung: Pokemon Sapphire :cool: Pokemon Leafgreen Jag vet bara att när jag klarade Elitfyran första gången på sapphire hade jag: Salamance lvl 43 Blaziken lvl 60 Ninjask lvl 33 Lineone lvl 62 Wailren (den lilla valen) lvl 39 Tropius lvl 27 Det är väl bra? :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Har klarat Gold och Crystal. Sen har jag ju klarat Sapphire, FireRed och Emerald också, men dom är till GameBoy Advance, och här står det gameboy på titeln. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 Nu har jag "klarat" Pokemon Leafgreen,Pokemon Emerald,Pokemon Ruby,Pokemon Diamond och Pokemon Mystery Dungeon Blue. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2007 emerald, röd och blå har jag klarat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg