Kraver Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Nu är det så att jag är ett riktigt Halo f*n, och jag funderar på att köpa en 360 nästan bara för Halo 3's skull. Men det känns lite onödigt. Kan ni ge några andra bra spel som kommer till lr har kommit till 360. Dessto fler spel dessto bättre... Citera
Gäst Helgon Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 Jag är inte så himla insatt i det här med XBOX 360, men såhär skulle jag tänkt: Har jag redan en spelkonsoll t.ex. PSP2 eller PS2 så skulle jag inte köpa XBOX 360. Citera
SFrisk Skrivet 5 December 2006 Rapport Skrivet 5 December 2006 GoW - Det fett roligaste spelet live till 360. Dead Rising - Zombieslakt! THP8 - Next Gen Skateboarding CoD3 - WWII Saint's Row - GTA kopia som underhåller rejält i väntan för GTA IV Kommande spel: Halo 3 Assasins Creed Bioshock Lost Planet Halo Wars GTA IV Army of Two Fable 2 Alan Wake Brothers in Arms 3 Mass Effect Citera
Kraver Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Skrivet 5 December 2006 tack... Efter att ha kollat upp alla spel på gamespot och några andra sidor har jag nu bestämt mig för att skaffa en... Citera
Gäst Skellington Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 mycket bra val.. du kommer få kul med den (; Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.