wilmerx.tk Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Hejsan.. är det sant att i ett avsnitt av säsong 3 i Hey Baberiba att dem gör en parodi av succé serien Prison Break? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 tror att det är ja,men är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Nej , inte vad jag har sett ( Har alla säsonger) men har inte kollat så noga. Det jag vet är att dom gör parodi på Medicin mannen och 24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Jag tror det var några i min klass som snackade om det. Fast det kan ju vara nåt som jag bara inbillar mig för att du nämnde det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mallex Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Jag har för mig det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.