agiyr Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 ..Om man inte provat. Jo, följande pokemon: Delibird Vigoroth Mankey Primeape har en sak gemensamt..Nämligen: Abilites!Den som kallade vital kraften(vital spirit) gör som att de inte kan somna!!! Frågan är: Om man gör rest,Somnar de då? Detta är en väldigt bra strategi att ha om de inte somnar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 vet du om de kan somna??? jag kan testa, tror jag ska kolla om jag har rest att lära :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Det är så här! (tror jag, tyckte det var så när jag körde colloseum) Att när dom använder rest, så helas deras liv och de somnar, men så väcks dom igen! precis efter dom blivit helade! nice va! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 5 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Det var PRECIS det jag trodde,de kan ju inte somna,tänk att ha vital kraft på snorlax.Om det gick.Effter 20 hyper beams:äntligen,nu har den bara 20 HP,sedan rest om den vaknar,nice va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Om de använder rest så somnar dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 jag testade med en primeape på lv 42 och lärde honom rest, det funkade inte, vital grejen höll honom vaken, så det funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 ja, dom måste ju sova för att få tillbaka hälsan.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag har för mig att de vaknar efter en runda. :huh: Men jag kan ju ha fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Master Adi: du har fel. jag har testat redan. Umbreon_moon: Jo de e ju klart men man vet ju aldrig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 hmm, det var så när jag mötte en tränare i xd .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 ..Om man inte provat. Jo, följande pokemon: Delibird Vigoroth Mankey Primeape har en sak gemensamt..Nämligen: Abilites!Den som kallade vital kraften(vital spirit) gör som att de inte kan somna!!! Frågan är: Om man gör rest,Somnar de då? Detta är en väldigt bra strategi att ha om de inte somnar.. dom vaknar på en gång om du gär rest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Ja,okej.Så ska jag göra med vissa i mitt team.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg