Gäst Smento Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Hej. Vilka lag kör ni med på kariär läget på Fifa 06 eller 07 ovh vem är den bästa spelaren i laget. JAg kör med aston villa i engelska ligan. Min bästa spelare är antingen Juan Pablo Angel eller Milan Baros.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 5 December 2006 Rapport Dela Skrivet 5 December 2006 Har 06 men brkar inte spela karriärläge så ofta. Men då jag har kört är det med Herta BSC :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Har bara FIFA 06 men kör med Plymouth(Yakubu),West Ham United(Bill Reaver) och Gefle IF (Finns inga bra spelare :D ) *Bästa spelare inom parantes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Just nu kör jag med FC Zürich på FIFA 07, och där är nog bästa spelaren Rafael! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the kings Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 (redigerat) kör fifa 07 på karriär med arsenl har köpt messi ditt. Han är 99 Redigerat 9 December 2006 av the kings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Smento Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 okej bra lag ni har. men efter Den här säsongen ska jag byta lag men till vilket Tycker ni?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 okej bra lag ni har. men efter Den här säsongen ska jag byta lag men till vilket Tycker ni?? Byt till ett mindre bra lag i en låg liga sen kämpa dig uppåt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Smento Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 ska ta ett lag från franska ligan. Någon halv bra spelare jag borde försöka köpa. ska lägga bud på ( Elmander ) eller nån sån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 inter kör jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dantinio Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 Jag har precis köpt Fifa 06, men en vän till mig har det. Men jag har ingen Playstation 2, jag ska få nu i sommar. Men jag tänker bara köra med italien typ.... Jag älskar italiens lag!!! Med totti, crespo, del piero, gattuso, pirlo. Sen tänker jag också göra iallafall 1 egen. Dantinio ska han heta! Han ska vara topp! MVH dantinio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 24 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2007 IFK Göteborg, Min bästa spelare är Fredrik Ljungberg som jag på något knepigt vis fick! Detta är på FIFA 07 FIFA 06: Monaco, Chevanton!91 mål på 20 matcher! förra säsongen hela 158mål på 38 matcher! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 28 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2007 jag kör med Cortinihas (stavning?) Carlos tevez är min bästa...det är på fifa 07 06:sohthampton...bästa spelare Alessandro del Piero som jag köpt :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg