Mosa1nagant Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Spelar någon Armagetron, jag har en fråga angående spelet. vilken kod ska man skriva på konsollen om man vill ha svart motor cykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 vad är armegetton? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag tror inte att det finns något fusk. Off topic:Lirar du armagetron? :) Jag trodde att jag var den enda svensken som gjorde det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 6 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Det är inget fusk utan en stil så att man kan ha olika färger på biken och tailen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 ja kör det också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.