Bettingtips Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Ett av mina stora intressen är bettning, främst på fotboll och hockey! Någon mer som tycker detta är skoj? Vet ni några bra sidor om just detta ämne "sports-bettning" - posta gärna dem här då! Glid gärna in på mitt nystartade forum http://bettingtips.forumup.se/ Har ni några bra spelförslag så posta dem gärna här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 vad är bettning? verkar som det hör till sport avdelningen :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) Njae. Det passar väl in både här och på sport-forumet. Att betta är att satsa en del pengar (oftast gäller det sport). T.ex, om det är en match mellan Sverige och Finland i ishockey, så kan man ju satsa pengar på vilka man tror vinner, och vad man tror slutresultatet blir. Sen , om man har gissat rätt, och beroende på hur många som gissade på samma resultat, så kan man kamma hem ganska stora pengar. Sen kan man ju betta inom de flesta andra sporter också. Redigerat 6 December 2006 av Jayzmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Japp det stämmer. Det är därför folk mutor och så. Man mutar det ena laget att dem ska förlora med 12-0 i en ishockeymatch kanske. Det är ju inte så troligt att det blir så det är ju ingen som satsar pengar på sån siffror i nån match. Då är den en som har varit med och mutat som satsar välldigt mycket pengar på just resultatet 12-0. Då vinner dem pengar men då kan man åka fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Betting började väll först med Greyhound raicing har jag för mig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Ett av mina stora intressen är bettning, främst på fotboll och hockey! Någon mer som tycker detta är skoj? Vet ni några bra sidor om just detta ämne "sports-bettning" - posta gärna dem här då! Glid gärna in på mitt nystartade forum http://bettingtips.forumup.se/ Har ni några bra spelförslag så posta dem gärna här! Ett tips: Leta på forum med lite älldre medlemmar. Här är det mycket ungdommar. Inte så många som får spela ens ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.