Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

i clue scrollen står det så här: Think in the centre of the observatory.

spin before you talk to me. equip a mithril chainbody, green dragon hide chaps and a ruby amulet.

Men jag kan inte äns ha på mig green d hide chaps =( hjälp snälla =(

Gäst Totorio
Skrivet

träna range då och måste man vara member för att göra clue skroll

• 2 veckor senare...
Skrivet

nu har jag tränt upp till 40 i ranging :) . Men det funkar inte <_< . jag ställde mig i mitten, gjorde emoten spin och pratade med observatory professorn men inget hände :( . Är det honom man ska prata med eller är det någon annan??

Skrivet

"Think in the centre of the observatory. spin before you talk to me."

enligt vad du skrev så skulle du tänka och sen göra spin, dom gångerna jag gjort nått liknande så ploppade en gubbe fram ur tomma intet och när jag snacka med honom så han nått konstigt och gav mig en casket :P du kanske stod på fel ställe, jag tror mest på att det är inne i tornet där teleskopet står som du ska göra emoten, dags att springa i goblinfyllda gångarna igen ;)

Skrivet

medan vi ändå hjälper varran med level 2 clues så har jag ett problem, jag behöver en ring of forging och en sån kan jag inte göra eftersom jag har inte den mage level som behövs :cry: så jag behöver hjälp av en member som har 49 i mage, runor och ring har jag så det är bara komma fram till o hjälpa mig, i runescape heter jag Swaider så adda om ni kan hjälpa

Skrivet

jag köper zamorak armor för 50k st + en addy axe och zamorak robes

adda mej:jag heter dr.no84 på runescape lv 50. i love zamorak!

:evil: :evil: :medieval: :evil: :evil:

Skrivet (redigerat)

gör dem här questen

herro from the deep

tempele off ikov

hur får man clue scroll

Redigerat av MORAD
  • Skapa ny...