Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 (redigerat) Någon som vet om det finns en gratis testverision av Windows Vista?? I sådna fall vart finns den att ladda ner? Redigerat 6 December 2006 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Här har du nåt som kanske kan hjälpa dej... -LÄNK- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 kanske ska kolla på google eller på microsoft.com ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag hittar ändå inget! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Jag tror inte man kan ladda ner operativsystem som testversion. Hur skulle det se ut igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Ladda inte ner det än. Buggar som f*n. Ta o ladda ner vista skin istället, jag har det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 6 December 2006 Rapport Dela Skrivet 6 December 2006 Ja det är ju också ett bra altenativ som man kan använda sig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 7 December 2006 Rapport Dela Skrivet 7 December 2006 Vad jag hört så buggar det extremt, så ladda inte hem det. Kör med något liknande skin istället? Mixtra lite med avancerade inställningar är ju skojjsigt, jag har bytt ut font och allt samt gjort min windows lite 'macigare'. Bild på mitt skrivbord: http://img246.imageshack.us/img246/3248/skrivbordcf1.png Ladda inte ner det än. Buggar som f*n. Ta o ladda ner vista skin istället, jag har det själv Kan du länka vistaskinnet, me want! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.