CeZ Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Klart det är kul, och så ska man göra om de lite i Windows Movie Maker 2 Eller ett bättre program. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) Oh Mighty Pownage Mitt ingame namn är Spitfire våran 1:a film Redigerat 28 December 2006 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Såg på din, och många andras filmer om BF2. Tillslut gjorde jag en egen. Filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag brukar göra "lergubbs"-film med (gissa vad B) ) lergubbar, då har jag ett program och en webcam också tar man en bild, flyttar lite på gubben, tar en bild osv. Det blir rätt tjusigt för det hackar inte mkt för det är 15 Fps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Lol. När man stop motion animerar räknar man inte fps :P Hur hackigt det går beror helt enkelt på hur mycket du flyttar din lergubbe varje frame. Redigerat 4 Januari 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.