Hoppa till innehåll

Zelda: The Wind Waker


0014

Rekommendera inlägg

Asså ibland när man seglar till havs så finns det typ regnbågsfärgade ringar i vattnet och det blir nåt konstigt ljud när man åker förbi dom...och när man kommer tillräckligt nära så försvinner dom??

 

vad är det för nåt och vad är dom bra för?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst -Snake_bite-

Asså ibland när man seglar till havs så finns det typ regnbågsfärgade ringar i vattnet och det blir nåt konstigt ljud när man åker förbi dom...och när man kommer tillräckligt nära så försvinner dom??

 

vad är det för nåt och vad är dom bra för?

det visar vart det finns en kista, det ska vara svårt så dem har gjort att det går bort när man kommer nära
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när du är vid en vulcan som det ty bor fåglar i så finns det där en grotta om du har klarat den så har du ju den saken man hänger fast sig i saker. när du är i båten så kan du använda den för att få upp kistorna ;) ;) ;)

ööh...jag är inte SÅ o erfaren att jag inte vet hur man använder en Grappling hook i vattnet...HEHE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Lakrits Tomte

snöre och krok? du hissar upp kistorna med grappling hook och får pengar, hjärtbitar, triforce shards

sur du behöver inte påpeka allt du ser

 

 

 

 

 

 

 

PS: det heter snöre och krok DS :P :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(0014 @ 18/02-2004 00:26:18)

när du är vid en vulcan som det ty bor fåglar i så finns det där en grotta om du har klarat den så har du ju den saken man hänger fast sig i saker. när du är i båten så kan du använda den för att få upp kistorna ;)  ;) ;)

ööh...jag är inte SÅ o erfaren att jag inte vet hur man använder en Grappling hook i vattnet...HEHE

bara att använda den som vanligt fast i vattnet så kommer det upp ett snöre med en krok vilket e Grappling Hook när man anväder den i vattnet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...