0014 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Asså ibland när man seglar till havs så finns det typ regnbågsfärgade ringar i vattnet och det blir nåt konstigt ljud när man åker förbi dom...och när man kommer tillräckligt nära så försvinner dom?? vad är det för nåt och vad är dom bra för? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Asså ibland när man seglar till havs så finns det typ regnbågsfärgade ringar i vattnet och det blir nåt konstigt ljud när man åker förbi dom...och när man kommer tillräckligt nära så försvinner dom?? vad är det för nåt och vad är dom bra för? det visar vart det finns en kista, det ska vara svårt så dem har gjort att det går bort när man kommer nära Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 när du är vid en vulcan som det ty bor fåglar i så finns det där en grotta om du har klarat den så har du ju den saken man hänger fast sig i saker. när du är i båten så kan du använda den för att få upp kistorna ;) ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Det är skater där de låter använd snöret med kroken på som du fick i första templet och fiska upp Pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 snöre och krok? du hissar upp kistorna med grappling hook och får pengar, hjärtbitar, triforce shards Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 när du är vid en vulcan som det ty bor fåglar i så finns det där en grotta om du har klarat den så har du ju den saken man hänger fast sig i saker. när du är i båten så kan du använda den för att få upp kistorna ;) ;) ;) ööh...jag är inte SÅ o erfaren att jag inte vet hur man använder en Grappling hook i vattnet...HEHE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 23 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2004 snöre och krok? du hissar upp kistorna med grappling hook och får pengar, hjärtbitar, triforce shards sur du behöver inte påpeka allt du ser PS: det heter snöre och krok DS :P :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 själv varvade man då spelet samma dag som jag fick det!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 (0014 @ 18/02-2004 00:26:18) när du är vid en vulcan som det ty bor fåglar i så finns det där en grotta om du har klarat den så har du ju den saken man hänger fast sig i saker. när du är i båten så kan du använda den för att få upp kistorna ;) ;) ;) ööh...jag är inte SÅ o erfaren att jag inte vet hur man använder en Grappling hook i vattnet...HEHE bara att använda den som vanligt fast i vattnet så kommer det upp ett snöre med en krok vilket e Grappling Hook när man anväder den i vattnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 mmm visst varva Tww på en dag när man inte kan nåt om det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 hur många hjärtan har ni på Tww?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 hur många hjärtan har ni på Tww?? Fyra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg