Gäst Youx Skrivet 7 December 2006 Rapport Skrivet 7 December 2006 ibland när jag ska gå in i en server står det Iligal alies in use. så då kan jag ej komma in! vad menas med det?
rikke Skrivet 8 December 2006 Rapport Skrivet 8 December 2006 jag får samma problem ibland jag med, fatar inte va det är :S
Gäst PoisoN Skrivet 8 December 2006 Rapport Skrivet 8 December 2006 Servern har typ förbjudit namnen, eller så kan det vara så att om det är en clan server, måste man ha clan taggen i namnet för att komma in.
menvafan Skrivet 9 December 2006 Rapport Skrivet 9 December 2006 Servern har typ förbjudit namnen, eller så kan det vara så att om det är en clan server, måste man ha clan taggen i namnet för att komma in. :meddum: Nej servern har inte "typ förbjudit namnen" det är pga ZBLOCK gör servers oanvändbara efter den senaste uppdateringen (STEAM/CS:S) så servern ifråga måste ta bort ZBLOCK för att det ska funka (det kan hända att det också har med cl_restrict_server_commands som ska vara 0) Så om det inte hjälper med cl_restrict_server_commands 0 så är det servern som måste ta bort ZBLOCK = hitta en annan server.. ~menvafan~
Rekommendera inlägg