Bigbrother Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 vad vill ni ha för djur jag vill ha en kanin :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 En skäggagam eller chihuahua. Fast jag är allergisk mot pälsdjur så nån hund är inte ens att tänka på. Har en kanin som beter sig som en hundvalp så viss del av gullighetsfaktorn är fixad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 JAg har redan masser djur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Har jag också om man räknar spindlar och dammråttor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Jag har fyra katter en chihuahua tjugo fiskar och en hamster! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Har du en chihuahua!? Lyllos... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Dens pälls e bara för gött att hålla i! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 VILL INTE HA NÅT DJUR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Ett Spökdjur. Eller en likadan katt som jag redan har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Hmm...tvättbjörn kanske..nej, en röd pälsad dvärg i från kanada.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Har katt och vill ha katt när min dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 vad vill ni ha för djur jag vill ha en kanin :D jag vill ha en orm, en stor en, då kan den leka med din kanin, våldsamt :rolleyes: ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.