Chihuahua Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Träffade en som verkade aningen intresserad av vår flicka, men den stack iväg över åkern när den såg mig och syrran. Iaf min rackare är inte speciellt aggressiv, hon var det i somras när vi fick henne men inte nu längre... hon brukade avsky min blå fliströja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag hade en katt men den sprang bort :( Men jag vill ha en KATT såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vadå är inte du en?*inte ettt elekt skämt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vadå är inte du en?*inte ettt elekt skämt* Hehe jo!Men det kan vara trevligt med en komis eller flickvän ibland ;);) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Du måste va en underlig katt eftersom du sett ut på en hel massa sätt (avataren) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Du måste va en underlig katt eftersom du sett ut på en hel massa sätt (avataren) Ja det är vår, sommar, höst och vinter päls..Några tema pälsar kan komma till ibland ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 köld padda en sån dära soff sköld padda jätte mysig.. eller en tiger aså tiger är ju en tisse tatt mysiga så en tiger och en soff sköld padda kanske en elefant eller kanske en gris.. kanske en papegojja eller en larv.. eller en spindel typ svarta enkan.. eller en liten råtta.. o just ja sen finns det ormar också.. hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Sköldpadda vill jag ah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 ja o det ska vara såna dära soff sköld paddor de som är så himla små bara som första ordet på namnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jovisst måste ställa en fråga. Är det normalt för en kanin att breda ut sig i en massa olika ställningar i solen och ligga där hela morgonen? Min kaninis gjorde så idag, liksom. Hon vände och vred på sig och la sig nån gång helt utsträckt i solen, fast det fanns utrymmer för skugga alldeles intill. Nån gång ibland drack hon och sen satte hon sig i solen igen. Är det normalt beteende? (syrran sa att hon kanske ville ta självmord men den teorin tror jag inte på...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Hon har kanske Förstoppning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 vilken sorts kaniner är det som man kan tävla med eller får alla sorters kaniner vara med isåfall vilken sort är bäst :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.