DoshNak Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 lol kanin, dem är typ skit rädda dem vågar inte ens låta folk klappa dem m.m :P. Det är väl katt eftersom jag har en :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 En anakonda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Även fast jag redan har massa djur vill jag ha en majsorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag tycker röd pälsad dvärg ifrån kanada är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (Ozoon @ 17/02-2004 23:29:32) vad vill ni ha för djur jag vill ha en kanin :D jag vill ha en orm, en stor en, då kan den leka med din kanin, våldsamt :rolleyes: ! Jag vet den kommer spöa din mes orm :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Min fisk spöa min katt! Den skvätte vatten på honom så att han vart livrädd! (katter hatar ju vatten som ni vet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Mm, och jag kan spöa dej... :lol: Nej, jag skojjade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag skulle vilja ha en orm eller en pansarbälta eller en bäver eller en utterfarm eller en hummerfarm kanske också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 lol kanin, dem är typ skit rädda dem vågar inte ens låta folk klappa dem m.m :P. Det är väl katt eftersom jag har en :) Är kaninen skiträdda!? Då har du inte sett min.Hon är världens snällaste rackare, vill ha sällskap dygnet runt om hon får som hon vill. På morgonen går man ut för att ge henne lite käk, då försöker hon klättra på nätet för att komma åt en. När man väl är hos henne vill hon alltid slicka en överallt på händer och armar, gärna i ansiktet också, kan ta runt fem minuter tills hon är nöjd. Sen trycker hon huvudet under ens hand så att man ska klia henne på huvet och nacken ett tag. Utöver det älskar hon att ligga i famnen och kela. Så klippa klor går utan problem. Så om kaniner är skiträdda så är min ingen kanin!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Det kanske är en tam vildhare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Min? Nix, en tidigare misskött, vit och brun, aningen storvuxen dvärgvädurskanin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 harar e agressiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.