Gäst PoisoN Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 (redigerat) Finns miljontals sånnähär trådar, men i dem, finns inget som intreserar mig, aja till frågan, Har ni nåt tips på stratergi, action, eller adventure? Helst från medeltiden, nutiden, WWII. Tack Redigerat 8 December 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Slaget om Midgård 2! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Jag älskar den serien, tyvär så har jag både Slaget om Midgård 2 och Häxkungen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Pokemon guld!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Dark Messiah!Så grymmt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Guild Wars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Medieval 2: Total War Rome: Total War Strategi på hög nivå (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Tack alla, nu har jag allt jag behöver från medeltiden, kom med förslag från WWII eller nutiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 CoD2 Sniper Elite BF2 SWAT 4 Rainbow Six Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Tack, men jag har alla på din lista :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Counter strike source world of warcraft dark messiah de ä några bra spel :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Tack, har både WoW och CSS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.