Jojjon Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 Jaaa idag vann vi över obbola och går vidare :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 våran klass förlorar alltid andra matchen eller nåt sånt i skolturneringarna, dom har alltid så höga förväntningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 Hmm..vinner ofta skolturneringar men aldrig Snicker - inte ens deltagit i den. Handbollen rejerar vår skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2004 Idag förlora vi mot älta skola :( , alla i klassen blev ledsna och vi blev mer ledsna när dem sa att vi sög på fotboll :( , men när vi skulle tacka dem så gjorde jag mitt lag glad :D , jag sa till min kompis att han skulle säga så här -* vi vill t acka domaren och spelarna med freddy's michael jackson dans *, och då dansa jag som i h*lvete!!!...Sen i omklädnings rummet så hållde en 9 på mot oss 6 och 7or....., jag tog fram min butterfly och hållde den mot hans hals och han kompisar hoppa på mig, då tog min kompis fram en pistol och sikta på dem, och de blev skit rädda!!!!, då hämta dem deras lärare och då tog jag fram en annan kniv ( låtsas kniv ) och sa att det var den knive jag hade mot hans hals och vi sa att ingen tog fram en pistol, då komm vi undan,.., jag la den riktiga kniven i min ficka och då skulle deras lärare titta i mina fickor och när han titta i min ficka som jag la kniven i, då var den borta :o, sen komm min kompis med den till mig, och jag undra hur han tog den ifrån mig utan att jag märkte något, och han var helt tyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 det där kan ju inte va sant. nu på måndag ska vi möta bådde västteg och vega skolan vi hoppas på en seger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Näe men vi skal sammla kapsyler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 jippie vi spöa västteg och vegaskolan hoppa av så nu är vi i semifinal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 va blev ni sammanlagt vi blev två av fyrtio lag hurra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 vi ska spela det nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det va skit dåliga priser bara en snickers var ganska snålt, men ettorna fick fyra snickers var plus en snickers tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.