Hoppa till innehåll

Dragonball Z Budokai Tenkaichi 2


Gäst trunks_

Rekommendera inlägg

Gäst trunks_

om man kör duel mode på tenkaichi 2 och sen tar tag battle istället för single battle på 1P vs COM och väljer två gubbar.. vilka knappar ska man knappa in så manter gubbe direkt innan man dött???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

om man kör duel mode på tenkaichi 2 och sen tar tag battle istället för single battle på 1P vs COM och väljer två gubbar.. vilka knappar ska man knappa in så manter gubbe direkt innan man dött???

 

jag torr du missförstog mig, jag tästade men då utväcklades han (jag var broly då) .. han blev SSJ.. jag menar så att om man tar tag battle kan man köra två mot två, p å nått sätt jag byta till den andre charaktären som jag ahr typ bakom mej.. så när jag dör kommer typ c18 om jag är c17 .. :P vilka knappar ska man trycka så man bytter till sin andre gubbe????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om man kör duel mode på tenkaichi 2 och sen tar tag battle istället för single battle på 1P vs COM och väljer två gubbar.. vilka knappar ska man knappa in så manter gubbe direkt innan man dött???

 

nej det ska vara så, när tag metern är full så ska du trycka R2+R3+L3 (alla samtidigt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst trunks_

nej det ska vara så, när tag metern är full så ska du trycka R2+R3+L3 (alla samtidigt)

 

 

Okej , jag testade , först utväcklades han, sen så blev han normal igen, sen sist så byte han gubbe.. men ska man ha hela metern full med blåå elelr gul ??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst 93alvbjo

Han skriver fel. du ska hålla in L2+R3L3. och om du kollar på ikonen som visar vilken nästa Tag snubbe e kan du nog se en liten rosa vit mätare under livet. den måste vara full. :meddum:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
×
  • Skapa ny...