Zimens Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 ok... jag har laddat ner Gunz the duel: International Edition och jag har inte fått igång det än. Jag har installerat det men nu när jag startar det så ska den ladda ner uppdateringar (typ) iaf. Den laddar ett bra tag tills den sedan plötsligt stannar. Runt 80-90 %. 0,0 b/s. Vad ska jag göra för att få det att funka? Har provat med/utan brandvägg och meckat. Hjälp mig :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 OT: ere en en freewere? var kan man ladda ner då? kanske kan hjälpa då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 8 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Ja, det är ett gratisspel. http://www.gunzonline.com/main/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 nått dampade, efter jag hade instalerat så lagga den å skulle köra så lagga den fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 ladda hem den armerikanska versionen istället och sen så kommer den hela version bara till den armerikanska också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 ladda hem den armerikanska versionen istället och sen så kommer den hela version bara till den armerikanska också ta det en gång till, bitte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KillZone95 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 samma problem för mej me men ja fattar inte hur man ska gör heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Det hände mej också men jag fick igång det genom att sätta på det på morgonen när jag skulle till skolan så var det klart när jag kom hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Det händer oftast för att det är flera som laddar ner, låt den ladda, gör som BabyPoo t.ex, starta datorn på morgonen, och när du kommer hem, så är det klart, elelr så kanske när du går och lägger dig, lämnar du datorn på, och stänger på morgonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 har oxå gunz och äger er alla :P ne men ändå gunz kommer va nerlagt pga uppdatering så dom lär öppna igen den 4 feb :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zealda Killen Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 asså själva spelet gunz är kul det är bara att de finns så mycke cheater på spelet som gör de skit tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Kommer dom att uppdatera det? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.