ioR Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 Är det någon som vet var man kan ladda ner originaltextures från cs 1.6? Typ från dom vanliga banorna, tex. de_dust och de_dust 2, cs_assault, de_nuke och dom.. jag skulle värkligen behöva dom.. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 8 December 2006 Rapport Dela Skrivet 8 December 2006 jag också!!! har sökt på google men hittar inge :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ioR Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Jag har också letat skitmycket på google, o de enda jag hittade var half-life.wad o i den finns de några textures som liknar nuke, men jag skulle helst vilja ha dust2-textures. Vore trevligt om nån kunde skicka dom på msn lr ge en länk. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 ioR hittade du till source? skriv i länken isåfall vore snällt så att jag kunde böeja att göra en bana.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ioR Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Nej, jag hittade inga till source tyvärr, bara till 1.6. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jag tror jag har en de_dust2 texture, men den e inte orginal utan omgjord med typ nya gator och sånt. (väggar ser annorlunda ut, annars e det exakt lika dan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Ta inte illa upp men HERREGUD DET ÄR hur ENKELT SOM HELST ATT FIXA DOM! ........... :P Man får använda GFC Scape.. det är ett program som packar upp GFC Filer dom finns i Steamapps.. du måste stänga av steam för att packa upp dom.. GCF Scape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 när jag instalerat det säger han de e ett program fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg