mia1983 Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Det är helt omöjligt för mig att få en fisk i början som man ska ge till katten, har hålltpå i flera timmar, tips någon? :( Är förståss Zelda TP jag spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Kolla om det står nått om hur man ska göra i instruktions boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mia1983 Skrivet 9 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 lärde mig efter 4, 5 timmar och då fick jag upp bägge fiskarna på typ 30 sec...hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Vad var det som var kruxet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kramgogo Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Fyra, fem timmar? Själv fick jag upp en firre på under 30sek elr nåt. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 man ska göra så här: först kastar man ut fiske spöt och väntar till flötet börjar röra på sig sen drar man försiktigt upp sen rycker du till sen står det:FISH ON! då är det bara dra upp nunchucken och remotern i nåra sek sen boom har du en fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 du måste fånga två fiskar den första sparar man den andra kan man släppa då tar katten den. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Colin_Kun Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 flötet måste ha sjunkit så långt ner det går (Så att det inte syns längre) och då ska du bara dra upp så får du oftast Fish on! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.