Arako Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 tja undrar bara Hur bra era bästa gubbar på morrowind är. och inga fusk gubbar tack. Dark elf Sorcerer Lvl 31 Jag har full Ebony armor och en hjälm som e bättre än Daedric, Trebonius staff och Trebonius amulett(minns inte vad den hette, inte hjälmen heller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master90 Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 tja undrar bara Hur bra era bästa gubbar på morrowind är. och inga fusk gubbar tack. Dark elf Sorcerer Lvl 31 Jag har full Ebony armor och en hjälm som e bättre än Daedric, Trebonius staff och Trebonius amulett(minns inte vad den hette, inte hjälmen heller). Redguard Warrior lv 50 Har umbrasvärdet och full deadric rustning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 20 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 coolt...e inte daedric rustning lite svårt att få tag på? på en fusk gubbe ja har på det så har ja bara fått tag i skor,sköld och 3 hjälmar... och nu har ja ett nytt vapen på min sorcerer, det är ett daedric shortsword som ja har enchantat själv med Azuras star(Golden saint). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.