Gäst trunks_ Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Kolla innan när man körde typ DBZ med en ps2 kjontroll och en ps1 kontroll funakde det.. mne på dem nya spelen typ DBZ Tenkaichi 2 , San andreas (gta) och så vidaare funkar de ej kö två player.. måste man ha bådda PS2 kontrolelr eller är det min kontroll som är sönder . ps. min vitte (ps1) kontrol lfunakr på andra gammla PS2 spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Skriv så att man förstår vad du menar -.- Jag antar att man ska ha båda PS2 kontrollerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) Kolla innan när man körde typ DBZ med en ps2 kjontroll och en ps1 kontroll funakde det.. mne på dem nya spelen typ DBZ Tenkaichi 2 , San andreas (gta) och så vidaare funkar de ej kö två player.. måste man ha bådda PS2 kontrolelr eller är det min kontroll som är sönder . ps. min vitte (ps1) kontrol lfunakr på andra gammla PS2 spel! Det är för att de gamla PS1 kontrollerna oftast inte funkar att använda till nya spel. Redigerat 10 December 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Kolla innan när man körde typ DBZ med en ps2 kjontroll och en ps1 kontroll funakde det.. mne på dem nya spelen typ DBZ Tenkaichi 2 , San andreas (gta) och så vidaare funkar de ej kö två player.. måste man ha bådda PS2 kontrolelr eller är det min kontroll som är sönder . ps. min vitte (ps1) kontrol lfunakr på andra gammla PS2 spel! aha akkiii .. ska skaffa mej en PS2 kontroll tror dme e billigast o bäst i EB-Games eller Elgiganten/OnoFF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 jag körde förut mycket med min PS1 kontroll på min PS2a när jag körde multiplayer, men sen vid de nya spelen funkar den inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 jag körde förut mycket med min PS1 kontroll på min PS2a när jag körde multiplayer, men sen vid de nya spelen funkar den inte. samma sak här, nån som vet vart man kan skaffa skitt billiga PS2 kontroller?? hälst från SONY*! :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 du kan köpa bigangnade eller sök på pricerunner.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg