Gäst Youx Skrivet 9 December 2006 Rapport Dela Skrivet 9 December 2006 Går det göra nån inställning på datorn så att fläkten går fortare? min dator segar ibland när den stått på länge.. visst jag kan ju stänga av den efter mej men det blir så jobbigt att stänga av å sätta på. vet ej vad jag har för modell av dator men det är en dell iallafall. kanska ny tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Du kanske har plats för någon mer fläkt? Du kan sätta in en extra i så fall. Flyttar till Pc-forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 tror inte jag har det.. men skulle behövas får väl öppna och kolla. men ska vänta till efter jul för ja önskar men en laptop så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Säger bara Det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Ladda ner speedfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.