Gäst vafan Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) Hej jag har en fråga , tjänar man mycket på att sälja herbs i AH? skulle vara tacksam för ett svar. :=) :cool: Redigerat 12 December 2006 av vafan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
General.Andre Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) Hej jag har en fråga , Känar man mycket på att sälja herbs i AH? skulle vara tacksam för ett svar. :=) :cool: Um... För det första heter det ''Tjänar'' inte känar ^^.. Och, är du herb... så är det såklart att du tjänar ganska mkt.. Det finns säkert några behövande level 60:s som skulle behöva lite herbs och gärna skulle betala bra! Tror jag iaf.. ;) Redigerat 10 December 2006 av General.Andre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Jora det drar in dineros. Leta efter blindleaf, rogues köper dem för 1g styck (inte per stack, har du en hel stack får du 20g). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Jora det drar in dineros. Leta efter blindleaf, rogues köper dem för 1g styck (inte per stack, har du en hel stack får du 20g). sägar detta bara sa han förstår vad han ska leta efter, det heter fadeleaf inte blindleaf och sen gör roguen dem till blind powder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vafan Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Vart kan man hitta blind powder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Vart kan man hitta blind powder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Man gör det själv med poisonbrewing (krävs Fadeleaf). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Eller om du har turen att hitta en Black Lotus så säljer du den för 20g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg