paragonX9 Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (jag vet att det är fel forum) jag vill köpa en abyssal whip ifall nån har den. jag ger 1,9 miljoner gp för den fast den är värd 990k www.tip.it jag säljer också en gubbe på lvl81 med full sara och dragon battle axe och de andra vapnerna jag har även en grön party hat namn ashburn 555 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elle_the_king Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (jag vet att det är fel forum) jag vill köpa en abyssal whip ifall nån har den. jag ger 1,9 miljoner gp för den fast den är värd 990k www.tip.it jag säljer också en gubbe på lvl81 med full sara och dragon battle axe och de andra vapnerna jag har även en grön party hat namn ashburn 555 jag vill köpa gubben vad ska du ha för den :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-3...ft+vs+runescape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 Hur f*n kan man lira Runescape? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Hur f*n kan man lira Runescape? :S Moget -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 vill me köpa runegubben vad ska du ha?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 @kalphiteQ, moget eller? det var en fråga o du är ju f*n 11 bast, så kalla inte mig omogen ifall du är inte större själv.. sry för att gå offtopic men var tvungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
paragonX9 Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 @kalphiteQ, moget eller? det var en fråga o du är ju f*n 11 bast, så kalla inte mig omogen ifall du är inte större själv.. sry för att gå offtopic men var tvungen gör inget :) jag vet inte vad jag vill ha för den bestäm själva jag ska sluta spela kanske :huh: men jag behöver lite fm är fattig har bara 1000fm lägta bud 200fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Den här tråden borde väl ändå vara i Runescape & Tibia? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 gör inget :) jag vet inte vad jag vill ha för den bestäm själva jag ska sluta spela kanske :huh: men jag behöver lite fm är fattig har bara 1000fm lägta bud 200fm <{POST_SNAPBACK}> Jag ger 430 fm för den. Är det okey? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 ger 350fm och 12sms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag ger väll 700 fm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg